متن آهنگ میخوای بری از مجید خراطها به همراه متن آلبوم حس خاص متن آهنگ میخوای بری از مجید خراطها به همراه متن آلبوم حس خاص
براي فرج امام زمان بي وقفه دعا كنيد
تـــــاریخ : شنبه 20 اسفند 1390
نــویـــسنده : محمد محمدیان

 

Majid jpg دانلود آهنگ میخوای بری مجید خراطها با لینک مستقیم

یه حسی دائما می گه از اول اشتباه کردم

از اینکه عمرمو با تو کنار توتباه کردم

تمام زندگیم بودی شب و روزم کس وکارم

حالا نیستی و شبهامو کنار گریه بیدارم

بدون هیشکی به غیر تو به قلب من نمیشینه

دیگه هرگز ما رو کنار هم نمی بینه

صدای خنده های ما توی خونه نمی پیچه

خدایا سهم من از اون همه عشقم چرا هیچه

می گفتی بی من آرومی ولی باور نمی کردم

دیگه از عمق دلتنگی پیشمون بر نمی گردم

دیگه از تو توی ذهنم یه بی همتا نمی سازم

واسه برگشتنت دیگه بهت من رو نمی ندازم

یه عمر از رو نمی رفتم نمی گفتم جدا می شی

امیدم بوده که روزی به عشقم مبتلا می شی

خودت می بینی که دارم تو اوج عاشقی می رم

ولی اینبار سراغ تو از این و اون نمی گیرم

درسته قسمتم اینه ولی عشقت نمی میره

بدون هرگز کسی جات و توی قلبم نمی گیره

خدا بدجور داغونم بیا با ما وفایی کن

خداوندا بیا امشب به حق من خدایی کن


اشعار آلبوم حس خاص از مجید خراطها

 

1-اشتباهی عاشقت شدم

تو عوض شدی نگو نه عزیزم بگو که چت شد

تو نخواستی یا دل من اشتباهی عاشقت شد

دلتو به قلب تنهام نسپردی و سپردم

حالا می  فهمم  که اصلا من به درد تو نخوردم

چی می شد اگه عوض شه لحظه ای جای من و تو

وای چقدر فاصله داره فکر و حرفای من و تو

مگه مثل من عزیزم کسی هست تو اون حوالی

مثل من سر کنه با تو روزگارشو خیالی

چی میشه وقتی که تنهام توی اوج گوشه گیری

تو بیای آروم کنارم دستای منو بگیری

چی میشه وقتی که نیستم بری گوشه اتاقت

از رو دل تنگی مثل من گریه ها بیاد سراغت

چی میشه بشنوم از تو کسی غیر من نداری

خیلی دوست دارم به جز من به کسی محل نذاری

خیلی دوست دارم تو این عشق حس کنم پای تو گیره

تا بهت می گم خدافظ دوست دارم گریه ات بگیره

تو عوض شدی و دیگه نیستی اون آدم سابق

حالا تو سردی و بی مهر ولی من عاشق عاشق

فکر می کردم که می مونی تا ته قصه کنارم

کاش می دونستی که بی تو من چقدر بی کس و کارم

گفته بودی که دل تو تا تهش همیشه با ماست

اما خوب نگفته بودی آخر قصه همینجاست

فکر من پر شده بود از این یه مشت امید واهی

کاش از اول می دونستم تو رفیق نیمه راهی

چی میشه واسه یه بارم چشم به راه من بشینی

یا شبا وقتی که خوابی خوابای منو ببینی

خیلی حرفا توی قلبم هست هنوزم که هنوزه

نمی خوام اصلا بدونی که دلت واسم بسوزه

دوست دارم بعد یه چند وقت که منو ندیده باشی

وقتی که میای سراغم به خودت رسیده باشی

دیگه من حرفی ندارم ای خدا به من نظر کن

حرفای مونده تو قلبم توی احساسش اثر کن

هر جوری دلت می خواد باش ولی خوب بمون کنارم

مشکلم اینه که جز تو هیچ کسی رو دوست ندارم

 

2- بی انصاف

اگر غمهاتو از یادت نبردم ولیکن پا به پاهات غصه خوردم

اگر به قول تو هیچی نداشتم واست از مهربونی کم نذاشتم

اگر واسه تو دلگرمی نبودم ولی به حد سرگرمی که بودم

بی انصافی نکن تغییر کردی منو از زنده بودن سیر کردی

ولی باز به تو حسی خاص دارم عزیزم خوب منم احساس دارم

از عشقت بی رمق شد تار و پودم منو برگردون اون جایی که بودم

پیشم بودی ولی مغرور بودی بهت نزدیک بودم دور بودی

ستاره بودی اما توی شبهام همیشه سرد و سوت و کور بودی

بلاهایی سرم آرودی اما بگو من کی شکایت کرده بودم

بیا برگرد همونجوری که رفتی به بی مهریتم عادت کرده بودم

کی مثل من کنارت پابه پا بود کی با خوب و بد تو زندگی کرد

چقدر آسون تو رفتی و ندیدی یکی پشت سرت خون گریه می کرد

                                

3-یادم بیار

خبری ازت ندارم خیلی بیتاب تو بودم

اومدم سراغت اما پر گریه شد وجودم

خیلی دلتنگ تو بودم گل مهربون و نازم

نمی دونم چرا اینجام یا اصلا چم شده بازم

اون همه قول و قرارا اومدم یادت بیارم

اما انگار دیگه راهی واسه برگشتن ندارم

اینجا گلبارون امشب چقدر این فضا غریبه

چرا من هیچی نمی گم چرا می خندم عجیبه

آخه مجبورم بخندم کسی اشکامو نبینه

حالا کو تا باورم شه سرنوشت من همینه

به نظر میای که امشب از قلم افتاده باشم

آرزوم بود که من امشب پیش تو وایساده باشم

چه لباسای قشنگی بت میاد چقدر عزیزم

تو می خندی و من از دو دارم اشکامو می ریزم

خوش سلیقه هم که بودی اره بهتر از من اونه

سرتره ازم می دونم اون که می خواستی همونه

تازه فهمیدم حسودم دست تو تو دست اونه

ای خدا انگاری اونم نقطه ضعفمو می دونه

حالا تو دست تو حلقه است دست اون حلقه تو دستات

یا من اشتباه می بینم یا دروغ بود همه حرفات

بلی رو بگو گل من تو ازم خیری ندیدی

آرزوم بود که ببینم تو تو رختای سفیدی

حالا هر دو حلقه داریم تو تو دستت من تو چشمام

تو زدی من اما موندم زیر قولت روی حرفام

برو خوشبخت شی عزیزم تو ازم خیری ندیدی

آرزوم بود که ببینم تو تو رختای سفیدی

بلی بگو گل من بگو و شرشو بکن

من و زندگی بی تو باورم نمیشه اصلا

داره سردم میشه کم کم خیس از اشکام لباسام

همه گریه هام و کردم اشکی هم نمونده واسم

می زنم بیرون از اینجا بلی رو می گی نباشم

می رم اون بیرون یه گوشه دست به دامن خدا شم

بلی رو گفتی تموم شد دیگه این آخر کاره

هی می خوام بگم مبارک ولی بغضم نمی ذاره

هق هقم تبریک من بود من واسه تو گریه کردم

قطره قطره های اشکو به تو امشب هدیه کردم

امشب تو چشمت عزیزم نمی دونی چی کشیدم

اما کاش اشکام نبودن تو رو باز بهتر می دیدم

دیگه چشمام نمی بینه دستمم نمی نویسه

دلخوشیم مین یه نامه است گر چه اینم خیسه خیسه

آخرین جمله نامه ام اینه از ته وجودم

برو خوشبخت شی عزیزم خیلی عاشق تو بودم


4-چرا بهونه می گیری

چرا بهونه میاری واسه جدایی از دلم

اسون نبوده داشتنت آسون نمی دمت گلم

نزار واسه جداییمون دلت بهونه بیاره

اگه می خوای جدا بشی اینم خودش راهی داره

بیخودی دعوا کن باهام همش بکن بگو مگو

هر چی تو خونه است بشکن و هر چی بدم میاد بگو

وقتی خواستم آروم میشم پا روی غیرتم بزار

فکر منو اصلا نکن زجرم بده دیونه وار

وقتی می گم حق با توئه بدتر باهام لجبازی کن

وقتی که تسلیمت شدم دوباره از نو بازی کن

حتما میام کنار تو دست روی شونه ات می زارم

دستامو پس بزن بگو که تنهات بزارم

شاید برم کنار در نزارمت که رد بشی

اونطوری مجبورت کنم از روی نعشم رد بشی

یا شایدم که آخرش با حالت بچه گیا

گفشاتو قایم بکنم نری به این سادگیا

اما بازم تو می ری و می بینی نقشه اتم گرفت

من موندم و گلایه هام که باز دعاهام نگرفت

راستی فقط می خوای بری یه کمی آرومتر برو

همین برای من بسه که بیشتر نگاه کنم تو رو

 

5- آرزو

من و ببخش به خاطرت دوباره چشمام شده خیس

یا مثل من اگه کسی به فکر دردای تو نیس

خودت می دونی که برام از خودمم مهمتری

ببخش که هر شب از پی فکر و خیالم می گذری

ببخش اگه هر جا می ری دلم برات شور می زنه

تا برنگردی پیش من دلواپسیت ماله منه

ببخش اگه هر دفعه من تو آشتی پیش قدم میشم

مغرورم اما پیش تو تازه خوده خودم میشم

از سر شوق عشقه من اشکی که رو گونه امه

ببخش که می لرزه دلم وقتی سرت رو شونه امه

وقتی تو رو می بینمت نگام همش سمت توئه

تمام اروزی من دیدن لبخند توئه

اگر دلت رو می زنه حرفای پر محبتم

دلخور نشو از دست من بزن به پای غیرتم

صحبت رفتن که میشه بی اعتنایی می کنم

ببخش اگه محبت و از تو گدایی می کنم

ببخش اگه روی دلم اسم تو رو هک می کنم

وقتی دلت می گیره من به بودنم شک می کنم

ببخش اگه به یاد تو پلکام و رو هم می زارم

هر شب تو رویای منی چکار کنم دوست دارم

وقتی یه کم تو خودمم اون لحظه های بی کسی

خودم می فهمم عزیزم که واسه من دلواپسی

وقتی که می بینی چشام دوباره بارونی شده

چه مهربون میشی گلم وقتی می پرسی چی شده

پر از غرور دل من ولی تو بی افاده ای

تعارف نمی کنم ولی تو خیلی صاف و ساده ای

وقتی محبت می کنی غمهای  قلبم می میره

نمی دونم چرا ولی بیخودی گریه ام می گیره

از سر تقصیرای من تو خیلی ساده می گذری

هر جور حساب کنم بازم تو خیلی از من بهتری

دلت شکست فدات بشم اما قسم به جون تو

خودم با اشکام جوش می دم اون دل مهربون تو

                                                 

6- مهربونی

دیگه از مهربونی هات از این حس تو دلسردم

اگر چه پیشمی اما تو رو یه عمره گم کردم

اگر رفتی نیار یادت  چه قولایی به من دادی

به فکر من نباش اصلا برو عشقم تو ازادی

همیشه بدرقه ات بودن همین چشمای مطرودم

برو هر جا بدون من تو خوش باشی منم خوبم

فقط می ری یه کاری کن که انگار از خدام بوده

یه کاری کن بگن مردم که تقصیره دو تامونه

اگر گفتم فلانی کو جواب مردم و داری

بگو رفتم  سفر اصلا ازم کن آبروداری

ولی ای کاش می فهمیدی چقدر حال بدی دارم

دوباره من نمی دونم باهات چه نسبتی دارم

نمی تونم بگم حبسی نمی زارم رها باشی

نه با من فکرت آرومه نه می تونی جدا باشی

بهم خوبی نکن شاید بیفتی از سرم ساده

داره می گیرتت از من همونی که تو رو داده

چقدر باید بمونم تا بشه عشقت فراموشم

لباسم بوی تو می ده دیگه حیفه نمی پوشم

واسم عادت شده حتما که عطرت رو تنم باشه

یا حتی بعد هر دعوا گناهت گردنم باشه

دلم لک می زنه واست زمانی که ازم دوری

ولی در خاطرم هستی دیگه اینجاشو مجبوری

اگر حرف حرف من باشه هنوزم مرد و مغرورم

ولی می رم تو خوش باشی منم اینجاشو مجبورم

 

7- نمی تونم

تمومش می کنم اینبار نه درکم کن نه آرومم

فقط حرفی بزن با من گل کم حرف و معصومم

نگو دل کندن آسونه نه می تونم نه می تونی

دارم می رم به جایی که نه می دونم نه می دونی

چشام می سوزه از گریه منو دریاب داغونم

دلیل این جدایی رو نه می دونی نه می دونم

نه بی یارم همیشه من نه قلب مهربون تو

دیگه باید برم عشقم یا با تو یا بدون تو

نگاه کن این دم آخر دلامون رنگ پاییزه

داره می ریزه برگامون چقدر رفتن غم انگیزه

دیگه چیزی نگو آروم منو از گریه پاکم کن

اگر موندم کنارم باشه اگر مردم تو خاکم کن

یه لبخندی بزن شاید از این بهتر بشه حالم

بزار تا حس کنم از این که تو می خندی خوشحالم

نمی دونم کجا اما دیگه این آخر راهه

یه کم واسم بخند عمر خوشی هامون چه کوتاهه

بزار این آخرین تصویر ازت تو خاطرم باشه

شاید این صورت خیسم دلیل رفتنم باشه

خدایا توی این بازی خود تو دعوتم کردی

آخه کاری نکردم من ولی اذیتم کردی

دیگه این آخر خطه که راهامون جدا میشه

ته راه کدوم عاشق شبیه ما دوتا میشه

همه چیزم برای تو اگر چیزی هنوز دارم

همه دلواپسیم اینه تو رو دست کی بسپارم

خداحافظ چقدر سخته تو هم حتما نمی تونی

از این غصه از این دوری نه می مونم نه می مونی

ببین چی شد ته راه منه بی ادعا با تو

دارم می رم خداحافظ سفر با من دعا با تو



|
امتـــــیاز مطلبــــ : 36
|
تـــــعداد امتـــــیازدهندگــــان : 10
|
مجموع امتـــــیاز : 10
موضــوعـاتــــــــ مــرتـــــبــــط: ♣متنـــــ و تکستــــ آهنگـــ , مجیــــــد خـــراطهـــا , ,
مطالبــــ مرتـــــبــــط بــــا این پستـــــ
می تـــــوانید دیدگــــاه خود را بــــنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخـــریـــن مــــطالــبــــ